amor...
Hola! Aveure, jo tinc un problema i realment no se que fer per a solucionar-ho. Jo fa 5 meses ho vaig deixar amb el meu segon novio, i despres de aixo no he Conegut ningun noi que em fes tornar a sentir. Moltes vegades crec que l'amor es una merda i que no val la pena enamorarse pero tambe es lo mes bonic que et pots trobar davnt. M'agradaria coneixer algu, conec a moltisima gent, me he conectat a aquest xat, pero no hi ha ningu que estigui disposat a coneixem d'una altra forma i tampoc hi ha absolutament ningu que em cridi l'atencio. Se que l'amor arroba quan menys t'ho esperes pero no puc esperar...no se esperar l'amor.
InterPersonal

Hola!!
Tu mateixa saps la resposta a la teva pregunta, l'amor arriba quan menys tu esperes, però penso que encara que no es pugui forçar si que és veritat que si et quedes tancada a casa esperant que el teu príncep blau truqui a la teva porta segurament et floriràs, o sigui que fas bé mantenint-te activa i moguent-te per acosneguir conèixer algú que et faci saltar el cor. Ara bé, el moment en què això passarà no ho puc saber ni jo, ni tu, ni ningú, però tard o d'hora passarà.
Estigues tranquil·la i no t'obsessionis massa en trobar l'amor, vas pel bon camí i ja veuràs que el dia que menys tu esperis apareixerà!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat