No m'entenc
Hola
Ultimament no m'entenc. A vegades tinc ganes de plorar. A vegades tinc ganes de cridar o molestar als que m'envolten. Tinc molta ràbia dins meu i no sé com treure-la. A vegades em sento que grunyeixo i tot.
A vegades estic trist sense motiu i em sento que no Puc fer el que fan els meus amics. Vull dir que no puc jugar a la playstation cada dia. M'agradaria connectar-me amb els meus amics per la play ja que així ens divertim molt i és un moment en el que podem parlar. La meva mare m'ajuda a superar-ho. Però estic perdut i no sé què fer i m'agradaria que el donguéssiu un consell del que puc fer.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Quan tenim la sensació que les emocions estan tan desbordades és millor deixar-les sortir. Si intentem contenir-les, és quan apareixen amb més força i més destructives.
Per tant, si sents ràbia, treu-la i expressa-la. Expressa-la físicament: amb coixins, estripant papers de diaris o llibretes antigues, guixant molt fort.... i també verbalment: parla amb qui t'hagi molestat i explica-li el que no t'ha agradat.
Pel que fa a la tristesa: entra-hi. No passa res per tenir un parell de dies xof, on et sents amb poca energia. Deixa que la teva mare et consoli i et faci companyia. Escolta música i plora, plora molt. Després de plorar et sentiràs una mica més alleujat, ja veuràs.
I amb els teus amics, dedica-hi l'estona que puguis. Si només pots fer-ho un cop a la setmana, fes-ho un cop a la setmana. Centra't en el que tens i no en el que et falta.
És natural que aquests dies tinguem les emocions a flor de pell, que estiguem més irritables i amb canvis d'humor més sobtats. Si veus a venir que estàs entrant en alguna emoció, avisa als altres i busca una estona per descarregar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas