No tinc els collons necessaris (perdonam l'expressió, pero les coses com són)
La disciplina en mi es indiscutible, tinc les millors notes i sóc el més maçat del campus (no exagero). En aquests aspectes sóc infalible, però després arribar el moment de relacionar-me amb les noies i no se que em passa que em torno "modo autista". No tinc els collons de donar el pas amb elles i m'afecta tant que per les nits no puc ni dormir el que crec que significa que tinc un gran problema. S'ho he comentat al meu millor amic (és la persona que més aprecio un deu de persona i confio plenament en ell). Per ajudar-me m'ha intentat presentar noies pero no sé perquè que quan això passa sento unes ganes que no són normals d'anarme corrents i ho faig (deixantles alla plantades), ja van més de deu vegades que he fet això.M'obsessionen les noies pero quan arribar el moment de relacionarme sento una por inmensa. Estic segur de que això es greu i necessito ajuda.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que el teu nivell d'exigència és molt elevat... i així és díficil afrontar una situació que ens angoixa.
Intenta centrar-te en la conversa i no en el fet que estàs coneixent "una noia". Busca temes que us interessin mútuament i intenta saber una mica més d'ella.
No tinguis la pressió de "buscar parella o una possible parella", de moment, centra't en buscar persones, en fer amistats (independentment del gènere amb el qual s'identifiquin) i veuràs com mica en mica podràs naturalitzar la relació amb les noies, et sentiràs més còmode i podràs ser més natural.
Potser aquesta idea de "tenir els collons necessaris" tampoc t'ajuda gaire, ja que situa la problemàtica en una mena de competició, en "ser més" i les relacions humanes no solen basar-se en aquesta idea, no trobes?
Nosaltres seguim aquí, ves-nos escrivint si ho necessites ;)
La Laura Centellas