No puc evitar ser masclista
Sóc masclista i sento culpabilitat però no puc evitar-ho, m'obsessiona l'equilibri. Sovint faig callar o no deixo decidir res a la meva parella i altres dones, em surt com insconscient, i després quan em posso a pensar-ho em senta malament.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns. No és fàcil el procés d'adonar-se de com d'integrat tenim el pensament masclista. Com moltes de les nostres creences tenen aquest origen.
Està molt bé adonar-se dels comportaments que fas i ser-ne conscient et pot ajudar a canviar alguns dels teus actes, així que, mica en mica, et podràs convertir en un aliat feminista.
Per altra banda, el més important és formar-te en feminisme i masculinitats alternatives. Et recomanem el llibre: EL HOMBRE QUE NO DEBERÍAMOS SER d'Octavio Salazar que ofereix una perspectiva des de la masculinitat. A veure si et serveix per redefinir-te ;)
Benvingut al procés de canvi! Serà dolorós, perquè t'adonaràs que a vegades has fet comentaris i fins i tot accions que han ferit altres persones, però el procés de transformació i deconstrucció és aquest: adonar-nos de tots els aprenentatges masclistes que hem assolit com a "vertaders" i posar-los en dubte ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas