Seguretat i amor propi!
Hola!!
Necessito consell sobre com puc guanyar confiança en mi mateixa i seguretat, perdre les pors i les barreres que me poso jo mateixa.
Sóc una persona molt i molt insegura, rollo que vaig pel carrer i em fa vergonya caminar per davant de gent, em sento insegura amb la meva imatge i sobretot em matxaco molt amb el meu cos, sempre penso que voldria aprimar-me les cuixes i perdre greix. No faig tonteries amb el menjar ni res, faig esport (tot i que aquests dies hauria de fer-ne més) però el cas és que tot és de cap, i necessito ajuda per treure'm totes aquestes veronyes i pors, per disfrutar en tot moment. No avergonyir-me per com sóc, infravalorar-me, ni pensar que no m'estimaran per tenir les cames grosses ni res de tot això que ens pressiona a les noies.
Què m'aconselleu? Potser coses per llegir, informar-me, motivar-me... ? El que creieu que em pot anar bé.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot i el més important és que ja tens clar que són pressions socials i que no tenen a veure amb la vàlua personal.
Un dels exercicis que més confiança dona és caminar per davant d'altres persones i aixecar el cap. Mirar frontalment (no mirar al terra) i comprovar que realment no passa res. Que segurament les altres persones ni s'han fixat en nosaltres.
També és important aprendre a valorar-nos a nosaltres mateixes. Per això et proposem un joc:
Escriu el teu nom i amb cada lletra busca qualitats que et defineixin. Intenta fer aquest exercici un cop per setmana i no repetir les qualitats. Veuràs com mica en mica te'n van apareixent!
A vegades no cal ser les millors en alguna cosa, simplement que ens agradi fer-ho ;)
Una abraçada! nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas