La meva sexualitat
Holaa, soc un noi de 16 anys i el meu problema es el següent. Jo em considero bi, pero no en tinc atraccio sexual a les noies, pero en canvi si que en tinc de reomantica. I em preocupa que no pugui tenir relacions sexuals amb les noies.
Gracies
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defienix en funció només de qui ens atrau.
No et pressionis, pots deixar fluir aquest sentiment i anar veient com va evolucionant. Tu mateix aniràs descobrint el què sents i quina és la teva orientació sexual. Sovint ens preocupem massa per les coses que encara no han passat, si en algun moment t'enamores d'una noia i quan vulgueu tenir relacions sexuals no sents cap tipus d'atracció, aleshores ja valoraràs i ja intentaràs interpretar què t'està comunicant el teu cos.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas