Fills
Hola, tinc 26 anys i tinc com algun traume amb el sexe, no m'agrada molt. Mai havia trobat amb qui fer-ho, i als 23 anys vaig estar com mig sortint amb 1 i vaig decidir fer-ho, però realment em vaig adonar que no en tenia ganes ni res. Només ho he fet 3 cops amb el mateix tio. I els 3 cops no em va posar gens i els 3 cops se'ns va marxar el preservatiu i els 3 cops em va fer molt de mal.
Quan era petita (abans dels 8 anys vaig pillar els meus pares follant i em va traumar).
Tb em prenc medicació de psiquiatre potser per això no em ve d aquí no tenir vida sexual activa..
I tb un cop em va agradar una noia.
No sé, és normal?
I a més em fa molta vergonya com estan formats els meus genitals i per exemple no li vaig deixar fer dits i pq em feia por que no em trovés el forat. De fet ja vam tenir problemes a l hora de follar.
I faig aquesta consulta pq per lo que estic més preocupada és pq als 30 anys m agradaria tenir fills.
Laura Centellas

Hola,
Per tot el que ens expliques considerem que aquest no és l'espai adequat per a poder contestar-te. Hi ha molts temes que ens criden l'atenció i que per a poder donar-te una resposta hauríem de conèixer-te més.
Per tant, el que et recomanem és que puguis parlar amb una professional especialitzada, potser la professional que t'ha pautat la medicació psicquiàtrica podria donar-te alguna indicació concreta o fer una derivació a alguna professional de confiança.
Pel que fa a la vergonya de mostrar els teus genitals, és important que tinguis clar que no hi ha dues vulves iguals i que si no suposen dificultats físiques, com per exemple que no poguessis utilitzar segons quina peça de roba perquè et generés dolor, o no poguessis masturbar-te perquè els llabis et molestin... si això està passant, consulta amb una metgessa, si no està passant, és un tema d'acceptació i d'amor cap al propi cos, que si inicies un procés terapèutic amb una sexòloga segurament treballareu...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas