Por a perdre a algú
Aquests dies de confinament sento que estic perdent al meu millor amic. I tinc por, molta por a que quan es pugui quedar no en tingui ganes. Estic la meitat del dia pensant en això i m'angoixa molt, estic dels nervis. A més soc d aquelles persones que els hi fa "vergonya" escriureli un text dientli com em sento per por a que pensi que soc pesada, pq si li escrivís ja seria el 3r aquest confinament. L'estimo moltissim i m'està fotent molt aixo. Cada cop s oblida mes de mi i se li treuen les ganes de parlar amb mi (aixo em va dir) i diu que ho sent pero nose... més dun cop ha dit que intentarem recuperar la confiança perduda pero hi poso jo mes de la meva part que no pas ell. Relaciono moltes indirectes amb ell... la majoria negatives. I si li estic deixant d importar?? I si ja no m'estima (com a amiga)? I si em diu que som millors amics pero te amigues a les que els hi te mes confiança que a mi i que son les seves millors amigues? Ho estic pasant molt malament, nose que fer ni que dirli ja que per chat no es pot dir tot. A mes jo tinc el problema de l'overthinking aixi que... li he estat mes d un cop apunt de dir que no vull seguir sent millors amics perque vull que tot sigui mes fàcil i vull deixar de preocuparme per tot aixo, pero no ouc dirli, li he pillat molt carinyo i em fa porr perdrel per sempre. Perdo per aquest text.. enserio que nose que fer.
Laura Centellas

Hola!
Fa molt mal veure com algú decideix allunyar-se de nosaltres, però ho hem d'acceptar. Hem d'entendre que no podem retenir als altres si no volen estar amb nosaltres.
No sabem què li ha passat al teu amic, però sí sabem que no vol parlar amb tu i que necessita distància. Així que hauràs de deixar de parlar-hi i esperar a veure si ell, d'aquí un temps, mostra senyals per reprendre la relació.
Si necessites escriure, fes-ho, però no li envïis (ja li has enviat els teus sentiments i no has rebut la resposta que esperaves, així que ara no canviarà res). Tingues el teu propi diari d'emocions i deixa que tot el malestar, la tristesa, la nostàlgia, el dolor... vagi sortint. Dibuixa-hi, escriu, pinta, plora.... deixa que l'emoció vagi existint, ja que t'ajudarà a travessar el dolor.
Si pots, parla-ho amb altres persones i busca les teves persones de confiança. Les necessites (poden ser familiars, professorat, amistats menys "íntimes"), segur que et respondran.
Una abraçada, nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas