ESTIC SUPER PREOCUPADA!
Hola us escric perquè jo ja fa que tinc la regla un any i mitj. I fa com 1 any q em poso tampons (els grocs) porque amb els altres no ho he provat porque em fan mal i em fan por.Pero nose perquè ara em fa mal posarmel’s osigi mel puc posar pero un cop està a dins em fa molt mal i em molesta! nose prrque! I fa 1 any mel posava perfectament sense dolor......
Laura Centellas

Hola,
Una hipòtesi podria ser que no l'estiguessis col·locant correctament, generalment quan ens fa mal un cop el tenim col·locat és perquè no el portem ben posat. Així que pots revisar de nou les instruccions i provar a la següent regla.
Hauríem de descartar també que no fos una causa física la que explica aquest mal que notes quan el tens posat, això ho hauria de valorar una ginecòloga i/o una fisioterapeuta de sol pelvià.
També és important que la mida del tampó l'adaptis a la quantitat de sagnat que tens en els diferents dies de menstruació.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas