No tinc ganes d'estar amb ningú
Es que no se perque pero em sento antipatica i no vull estar amb ningú vull estar sola i vegades estic molt deprimida i tinc ganes de plorar constantment, i qualsevol cosa que em diguin m'afecta i crec que tinc l'autoestima molt baixa, pero no se com fer per tenir una bona autestima. No se son moltes coses i per aixo no tinc ganes d'estar amb ningú...I no se que fer.
Laura Centellas

Hola!
Sembla que estàs vivint uns dies que necessites aïllar-te del món. Fes-ho. No passa res. Avisa a les persones del teu entorn de com et trobes i del que necessites. Si vols plorar, fes-ho, si vols escriure, fes-ho (t'ajudarà a ordenar les idees) i si vols companyia, demana-la. A vegades les persones del nostre voltant no saben com acompanyar-nos quan estem malament.
Pel que fa a l'autoestima, és un aspecte que s'ha de treballar diàriament. És com un sac que es pot omplir des de dins (amb el que pensem sobre nosaltres mateixos) i des de fora (amb el que ens diuen les altres persones). Llavors es tracta d'escollir quines coses deixem entrar al nostre sac per fer que sigui un sac ple!
Intenta fer una llista cada dia amb el teu nom (o el sobrenom) i cada dia trobar diferents adjectius o frases que expliquin com ets i quines virtuts tens. Al principi potser et costarà però mica en mica sabràs reconèixer les teves qualitats.
Una abraçada, nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas