Sol i depre
Hola!!
Normalment em costa molt identificar i expresar el que sento, aixi que espero que m'entengueu:
Em considero un noi bastant solitari que sempre va al seu rollo, tot i aixi em sento molt depre perquè he deixat una relació rara amb una noia que me la estimaba molt. Suposo que deu ser normal, però esque em passa molt sovint amb noies que no em corresponen, amics que no son amics...
la meva felicitat sempre ha de dependre d'algú que no soc jo???
Soc un noi de ment oberta, vinc d'una família perfecta, amb diners, he viatjat molt, tinc una feina que m'agrada, he estudiat lo que m'apassiona, centro el 100% del meu temps en mi mateix i fer tot allò que em fa feliç. Però tot i així sempre em sento depre, sol, trist...
Que he de fer? Trobar una altre noia que em faci feliçdurant un temps, perquè després torni a marxar i jo torni a estar depre? Buscar nous amics que passin de mi? De vritat que en tinc molt poques ganes.
Moltes gràcies avançades, crec que traslladar tot el que penso en un text, també m'haura ajudat.
Laura Centellas

Hola!
A vegades escriure el que sentim, organitzar les idees i posar-hi paraules ens ajuda a desfogar-nos i treure una mica l'emoció que estem vivint.
Pel que expliques, sembla que hi ha molts aspectes del teu dia a dia amb els que et sents satisfet (família, estudis, aficions...) però hi ha l'aspecte social i sentimental que potser coixeja una mica ara mateix, no?
L'amistat i la parella són relacions que ens haurien d'aportar benestar, fer-nos sentir estimats i valorats. Acceptats per com som. Potser hauràs de revisar una mica quines expectatives tens amb aquestes relacions, com t'hi relaciones, què n'esperes i què aportes?
La tristesa i la soledat ens aporten els moments d'intimitat i introspecció que necessitem per revisar-nos internament. Fes-ho i fes-te aquestes preguntes. Revisa les teves relacions i intenta observar si hi ha un patró en concret. Demana el punt de vista de la teva família, t'ajudarà molt.
I si hi ha algun aspecte que no t'agrada, intenta modificar-lo.
Nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas