PARLAR
Hola. Fa temps que no surtu de casa, avegades nse on soc ni se diferenciar llocs de la meva ciutat. No se amb qui parla, m'agradaria sentirme millor
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet . psicòloga d'Interpersonal. Doncs et díria que hem d'intentar poder millorar això. Entenc que deu ser complicat viure en aquesta situació. No se perquè t'està passant això. No se si és per una por o....Però sigui pel que sigui depèn de tu i només de tu canviar aquesta situació!!! Si tu no pots sol, et diría que intentis parlar amb algun adult de confiança i que puguis explicar el que et passa. No és just que visquis la vida com la bella dorment tancada al castell. És millor que et sentis Indiana Jones conquerint la vida que està plena d'aventures. Et diría també que intentis fer petits canvis, anar sortint a poc a poc perquè així veuràs com vas guanyant seguretat!!! Amb aquestes coses com més no les fas més por fas i en canvi com més alimentes la valentia, més ràpid es passen i veus que els perills que creies no hi són!! Edavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat