VIOLENCIA
cada vgada soc mes violent, pero nomes utilizó la violencia per aconseguir pau, i acabar conflictes.
Cada vegada tinc menys limits i justifico mes la violencia que em passa?
Vull ser Militar.
Laura Centellas

Hola!
És una gran contradicció utilitzar la violència per aconseguir "pau", no trobes? Per què segurament l'efecte no és de tranquil·litat i calma, sinó que la gent del teu entorn sent por i inseguretat al teu costat, de manera que potser finalment prefereixen no dir-te les coses per por a la teva reacció.
I realment tu vols relacions d'amistat, familiars, de parella que es basin en la por?
Pots tenir atacs de ràbia i necessitat d'expressar la ràbia, però quan fas mal als altres, a tu mateix o als objectes, això és violència. I aquest hauria de ser el límit.
Potser hauràs de buscar formes de canalitzar aquesta energia i no atacar als altres, no creus? Amb l'activitat física es pot descarregar moltíssima energia. Ho has provat?
Potser també t'aniria bé trobar un espai terapèutic on poder reordenar tot el teu malestar i entendre exactament què és el que et fereix i el que t'està fent actuar amb violència. (sovint la tristesa, la inseguretat, i la por queden emmascarats per la ràbia).
Dona-hi algunes voltes, demana ajuda professional si ho creus i recorda que nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas