Incerteses i angoixa
Bona tarda!
Just abans del confinament em vaig traslladar a una altra casa, al principi ho portava bastant bé però, al arribar el confinament sento que no hi estic bé. No em sento gens segura al barri i m’agobia el fet de sortir-hi a donar una volta o algo semblant.
Laura Centellas

Hola!
És normal que sentis aquesta angoixa. Estàs en un espai diferent i no vas tenir temps per familiaritzar-t'hi abans del confinament.
Fes-ho poc a poc. La forma de controlar la por i l'angoixa és fer petits passos. Fes una volta petita (fins on et sentis segura) i cada dia fes un trosset més.
Mica en mica t'aniràs fent teu aquest barri. Si pots, busca algunes botigues que hi hagi a prop per anar coneixent el veïnatge i així sentir-te cada vegada més propera a les persones del teu entorn.
Podeu demanar menjar per emportar, demanar cita prèvia en alguns comerços... per anar agafant confinaça i que esdevingui (amb el temps) el teu espai de seguretat.
Una abraçada!
La Laura Centellas