Menstruació
Hola,
Primer de tot agrair-vos el meravellós treball que feu. Tinc un dubte, més ven dit una preocupació. Tinc dotze anys i fa 3 em van començar a créixer els pits, total que he sentit que al cap de dos anys t'ha de venir la regla i a mi encara no m'ha vingut. Em podreu ajudar estic súper preocupada.
Laura Centellas

Hola,
La primera menstruació sol produir-se entre els 10 i els 16 anys, i generalment uns dos anys després del desenvolupament dels pits. Fixa't que són dades aproximades, i per tant, pot haver-hi variacions, no és tan matemàtic. Per tant, en principi, estigues tranquil·la.
Nosaltres no podem dir-te exactament en quin moment et vindrà la primera menstruació, però segurament el teu metge en les diferents revisions que vas fent, deu valorar el teu grau de desenvolupament per anar veient si el ritme és el correcte. T'animem a que a la pròxima visita li comentis, perquè pugui dir-te com va el teu creixement, si el teu desenvolupament està sent el correcte, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas