ESTIC CONFOSA
Hola, tinc un problema que em preocupa molt i es que fa 3 mesos vaig començar amb un noi i mai havia tingut novio i va ser com el meu primer amor, em vaig enamorar molt d'ell però, quant va començar el confinamet els meus pares es van assebantar i el meu pare encara ho comprenia però no servia perquè ma mare es va enfadar moltissim amb mi i em va obligar a deixar-lo perquè deia que no era bó per mi sense coneixe'l, que era molt petita etc... però jo em sentia feliç. El cas és que des de llavors no m'atraveixo a tindre novio fins molts anys perquè l'he agafat por de que ma mare s'enteri I passi el mateix... Llavors estic molt confosa perquè no se si he fet bé o malaxent, si començo una relació que hauria de fer per no ficar-me en bronques molt fortes amb ma mare?
Gràcies per la teva atenció.
Laura Centellas

Hola!
Segurament la teva mare ha reaccionat així perquè vol protegir-te i vol ajudar-te a prendre bones decisions.
Tens la sort que el teu pare ha entès una mica la situació i pot ser un bon aliat quan d'aquí un temps tornis a tenir parella o hi hagi alguna persona que t'agradi ;)
Així que el nostre consell és que no et proposis un temps concret per tornar a tenir parella o no. Parla amb la teva mare de com s'ha sentit i com voldria que fos la vostra relació ("mama, a tu t'agradaria que t'ho expliqui si torno a tenir parella?") i potser així podreu anar ajustant la vostra relació. No oblidis que la teva mare també està aprenent a ser mare d'una adolescent!
Una abraçada!
La Laura Centellas