No ho entenc
Primer de tot gràcies per la ajuda que em veu donar amb el problema que tenia( soc la noia que tenia por a la mort)
Cada vegada ho porto millor.
Mes que un problema es un dupte i es que després de pasar lo de la por a la mort pues es com que em sento molt rara a mi mateixa,osigui vui viure feliç i tot pero hi ha algo que m'incomoda i encara no se ben bé que es llavors es com molt incomodant,si sapiguesiu mes o menys que em pasa seria meravellos :)
Gràcies un altre cop.
Laura Centellas

Hola!
Que bé que la nostra resposta t'ajudés!
No ens dones gaires detalls de les sensacions que estàs vivint, però sospitem que potser té a veure amb la falsa creença de la felicitat continuada. És a dir, sovint creiem que la Felicitat és un estat permanent on ens hem de sentir persones constantment felices i agraïdes pel que estem vivint o pel que tenim. I això no és veritat.
La felicitat és un com una mitjana. És com la valoració general de diferents moments, és la possiblitat de poder acceptar les emocions que estem vivint, sense jutjar-nos i a vegades, fins i tot, sense entendre-les en aquell moment. Accepta aquesta incomoditat, intenta preguntar-te què et ve a dir. no vulguis treure-te-la de sobre, deixa que estigui amb tu.
Segurament en unes setmanes podràs valorar el grau de felicitat o de benestar que sents (malgrat tinguis moments de dolor, malestar o impotència).
Esperem haver-te ajudat,
Nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas