Autoestima pels terres
bona tarda, porto un temps que tinc la autoestima molt baixa, estic molt enamorada d'un noi que ni hem vol parlar i hem paso el dia pensant que si fosa mes guapa o estiguesi mes bona segur que estarie amb mi, abans em trobava guapa ara cada dia em vec pitjor i nomes em centro en intentar arreglar les coses entre els dos i poder estar amb ell.
Laura Centellas

Hola!
Doncs si intentes estar amb una persona que no vol estar amb tu... és normal que acabis sentint que tens l'autoestima baixa i et qüestionis tota la teva persona (aspecte físic, caràcter....)
L'atracció física i l'enamorament és quelcom inexplicable, no hi ha un truc per aconseguir que algú que t'agrada es fixi en tu. Suposo que per això és tan màgic quan l'atracció i/o l'enamorament són mutus.
Per tant, aquí tens dues opcions:
- Continues canviant tota la teva manera de ser i també tot el teu aspecte físic, convertint-te en algú que no ets tu, i esperant eternament que ell canvii d'opinió i que de cop li agradis....
- Comences a oblidar-lo, a centrar-te en tu mateixa, en fer les coses que t'agraden a tu i a envoltar-te de la gent que t'estima per COM ETS TU. Sense enganys, al natural, la teva essència.
Què prefereixes?
Sabem que no és fàcil, però a vegades cal recordar qui som i posar-nos en valor.
Una abraçada
La Laura Centellas