El meu cos
Hola,
Sóc noia i tinc 13 anys. Estic fent el canvi i no em sento bé amb mi mateixa, amb el meu cos. No suporto portar alguna samarreta una mica estreta perquè em sento incòmoda al pensar que potser se'm marquen una mica els pits. El mateix em passa al ensenyar la panxa o les cames. No sé que fer. Espero la vostra resposta. Gràcies.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Comentes que estàs fent el canvi i t’incomoda el teu cos... NO ETS L'ÚNICA!!
Agraeixo molt la teva consulta, perquè hi ha moltes noies que els hi passa el mateix. Els canvis ens solen costar... però, pensa que estem canviant al llarg de tota la nostra vida, t’has de donar un temps per acostumar-te. I, pensa que tots ens sentim insegurs amb el nostre cos en algun moment. TOTS tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. Al final, el més important és que et sentis còmode, que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!!I, si ho fas, els altres també ho faran!! És qüestió d’actitud, si tu no li dones importància, els altres tampoc. Pensa que el "cos perfecta" no existeix. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Així, que t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets.
Ànims guapaaa! Fins la pròxima!!
La Laura Centellas