NOSE QUE EM PASSA!
Aver tinc uns quants dubtes? Es sobre el clitoriss. Es que cada vegadada, vui dir que al principi em costava menys que em donés plaer, i ara es com que em costa mes arribar-hi.
Val i segona cosa, pot ser que per culpa del clitoris, no em baixi la regla? Esque nose em sembla raro?
Laura Centellas

Hola,
A la primra pregunta et diríem que potser al principi estaves més centrada en el que senties, en si t'agradava i com t'agradava, en les sensacions del teu cos, etc... i ara potser et focalitzes en si sents el mateix, o no, que abans o si arribaràs o no a l'orgasme. I aquesta segona part, no ens ajuda. Per tant, intenta centrar-te i erotitzar la teva ment amb pensaments eròtics que t'excitin o t'agradin mentre acarones el teu cos. Per sentir plaer ens ho hem de passar bé, no pressionar-nos ;)
Pel que fa a la segona pregunta sobre si el clítoris pot fer que no et baixi la regla, la resposta és no. La regla respon a un cicle hormonal, el clítoris és una estructura que té com a funció proporcionar plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas