amiga
Hola!!!!
Últimament la meva millor amiga s'ha enfadat amb mi i no se el perquè....suda de mi i no em diu res, no se que li pasa. Ara estik molt depri... Que puc fer per solucionaru????
Gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que primer de tot aixequis ànims! Està a les teves mans, i pensa : segur que és tan greu com per estar depre? o ho és per estar només trista? Estar depre és molt greu. Està trista és el que toca en algun moment si l'amiga s'enfada. De totes maneres segur que hi ha coses a fer!! Intenta parlar amb ella de què passa, de que no entèns res, de com ho pots resoldre!! i sinó podeu parlar li escrius una carta demanat-li si podeu parlar, que no entens res, que te l'estimes i voldries mirar de solucionar la situació! Tu pots fer fins aquí, si ella no vol parlar serà dur però ho hauràs d'acceptar fins que li passi!! Tampoc seria convenient que t'ofusquis en lluitar i demanar mil vegades per parlar si ella ho evita. Veuràs com si val la pena es pot solucionar! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat