pes
fa uns mesos estic anant al metge per revisio de pes pero ara no per el covid-19. fa uns mesos vaig baixar 2 kg i estava molt contenta aixi que volia fer molt mes esport es a dir que no en feia aixi que la meva mare em va comprar coses mes saludable es a dir tot zero ,sense sucre... i no me aprimat tinc amigues que mengen moltes coses poc saludables i estan molt primes nutella, bollycaos etc i no se que fer.
gracies ❤❤
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Comentes que estaves seguint un control de pes amb el metge, però que ha quedat pausat degut al COVID-19. També, expliques que et sents malament quan et compares amb les teves amigues, perquè elles mengen porqueries i no s’engreixen i a tu no et passa així.
El meu primer consell, és que si estaves fent un seguiment sobre el control de pes amb el metge, intentis continuar-lo.  Encara que estem confinats, la majoria de centres i hospitals han adaptat els seus serveis a aquesta situació. Així, que podries trucar al metge i preguntar-li com podeu seguir fent aquest control de pes, i segurament et donaran una solució. També, t’animo a que li expliquis com et sents respecte al teu intent de menjar saludable, ja que ell coneix millor el teu cas i podrà adaptar un dieta a les teves necessitats.
Dius, que et sents frustrada perquè has intentat menjar més sa i tot i així no notes que et serveixi. A vegades, pensem que si el menjar i el beure son productes light o zero, vol dir que és millor i que no ens engreixaran. Però, els productes zero o light, també porten greixos i calories, el que passa que en menys quantitat. Al posar aquesta etiqueta al menjar ens genera la falsa sensació de que aquell aliment és saludable i com que no ens fa sentir tant malament, n’acabem menjant més. Per portar una alimentació saludable hauríem de menjar de tot i variat, es tracta de NO abusar. Durant la setmana em puc permetre menjar algun dònut o galetes de xocolata, però, també hauré de menjar fruita i verdura.
Pel que fa a les teves amigues, és important que entenguem que cada persona és un món. I, segurament totes teniu un metabolisme i uns hàbits diferents. I, comparar-te amb elles només et generarà frustració. És important, que aprenguis a comparar-te d’una forma més saludable. Una manera de fer-ho és comparant-te amb TU mateixa, això t’ajudarà a valorar el teu propi esforç.
Espero haver-te ajudat! Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas