Llibre d'Adolescents.cat [URGENT]
M'encanta la pàgina web d'Adolescents.cat, i per això mateix vull el llibre (m'hes igual si es el 1 o el 2). Però, el problema es què, els meus pares no me'l deixen comprar, ja que diuen que és per més grans i perquè parla de sexe, nòvios i tal. PERÒ ES QUE A MI M'APASSIOOONA! He provat de dir-lis que me'l compro jo, que els hi puc fer treballs de casa, TOT! Què faig per aconseguir-ho? (Pensant que els meus pares són molt estrictes en aquests temes i quan diuen que NO és que NO? Si us plau, no em doneu una solució com aquelles de "Espera uns anyets, tot arribarà" o bé "Arriba a un acord amb ells, fés feina a casa, etc etc etc". Però ja ho he provat, i no funciona...:(:(:(:(
AJUDA SIUSPLAU!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Carai! saps molt bé el qeu vols! això està bé! Entenc que els teus pares deuen preocupar-se, però són coses molt didàctiques! perquè no els hi ensenyes una mica més de què va el tema i els expliques el munt de recursos que trobaran a adoelscents.cat? digua-l's'hi que com a mínim t'argumentin bé perquè no volen que tinguis aquesta informació, ja que pot ser molt útil epr evitar riscos que es poden donar a l'adolescència, quan no hi ha molta informació objectiva ni experiència per part dels adolescents. Si els acostes a aquestes idees vertaderes, que són part dels objectius de perquè existeix adolescents.cat, potser pots aconseguir que te'l donguin. Sinó et pots creuar i dir que tens una edat en la que tens dret a tenir informació sobre els temes d'adolescents.cat, que tens motius positius, saludables i informació que vols saber i que per tant te'l compraràs a la mínima que tinguis algun diner! Allà la teva decisió!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat