No sento plaer.
Hola, i gràcies per ajudar-me.
Crec que tinc un problema i es que tinc casi 18 anys i no sé com comensar-me a masturbar, jo sola no he aconseguit posar-me mai els dits. I quan ho fa algú (amb passa amb la meva parella, i amb passava amb la meva ex parella) només aconsegueixo que amb facin mal i no senti plaer i els haig de dir que parin. No sé com solucionar-ho. M'encanteria mastrubar.me.
Laura Centellas

Hola,
És fantàstic que vulguis experimentar i conèixer la teva sexualitat!
El primer que et recomanem és que agafis un mirallet i observis els teus genitals. Has localitzat totes les parts? Has trobat on tens el teu clítoris? Pensa que la funció del clítoris és proporcionar plaer, per tant, comença per acariciar, acaronar i estimular aquesta zona i els seus voltants. Vés provant i experimentant noves sensacions!
La sensibilitat a l'interior de la vagina no és la mateixa, i és lògic no sentir tant de plaer com amb l'estimulació del clítoris. El que no hauria de passar és que et fes mal. Que et faci mal pot ser degut a diferents motius: que no estiguis prou lubricada, a que estiguis nerviosa i la musculatura vaginal es tensi dificultant la penetració, que hi hagi algun tema físic o orgànic...
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensaments que t'ajudin a excitar-te. Veuràs que el teu cos va responent a aquesta excitació, amb major lubricació, el color dels genitals es torna més intents...
T'adjuntem un vídeo que van realitzar unes estudiant d'infermeria que mostra diferents tècniques de masturbació femenina:
BOJWa8takY&has_verified=1
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas