Por a la mort
Fa uns quants dies que amb això del confinament doncs no paro de pensar en la mort i que no tindre a la meva familia ni amics ni res de aixo i no se que pasara després de la vida i m'inquieta molt com podria no pensar-hi o com o puc afrontar??
Laura Centellas

Hola! Gràcies per compartir-ho amb nosaltres :)
La por a la mort és la que ens manté en vida! Si tenim por a la mort, vol dir que no ens volem morir i per tant, que prendrem les precaucions per estar fora de perill.
És natural que aquests dies tinguis més present la mort, ja que forma part de l'actualitat. Escolta què és el que et preocupa i dona-hi resposta. És important aprendre a conviure amb la mort, a acceptar que forma part de la vida i que la fa més valuosa. Si ho necessites, dedica-hi alguns pensaments i imagina't alguns aspectes importants per tu: com vols que et recordin?... quina música t'agradaria que relacionessin amb tu? Què vols que facin amb el teu cos?...
Són preguntes que totes les persones ens hem de fer al llarg de la vida i ens ajuden a connectar-nos amb els altres. Aprofita també per valorar quines persones són les més importants per tu, veuràs que et sorprens! ;)
Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas