Por
Hola, fa uns quants dies que amb això del confinament doncs he agafat alguna que altre por,és a dir que com que estic tencada a casa doncs li he agafat molta por a la mort i em paso els dies plorant i no se afrontar-ho i ja no se que fer per no pensar-hi mes.
Laura Centellas

Hola!
La por a la mort és la que ens manté en vida! Si tenim por a la mort, vol dir que no ens volem morir i per tant, que prendrem les precaucions per estar fora de perill.
És natural que aquests dies tinguis més present la mort, ja que forma part de l'actualitat. Escolta què és el que et preocupa i dona-hi resposta. És important aprendre a conviure amb la mort, a acceptar que forma part de la vida i que la fa més valuosa. Si ho necessites, dedica-hi alguns pensaments i imagina't alguns aspectes importants per tu: com vols que et recordin?... quina música t'agradaria que relacionessin amb tu? Què vols que facin amb el teu cos?...
Són preguntes que totes les persones ens hem de fer al llarg de la vida i ens ajuden a connectar-nos amb els altres. Aprofita també per valorar quines persones són les més importants per tu, veuràs que et sorprens! ;)
Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas