estimulació de clitoris
Holaa,
Últimament he intentat masturbar-me. La cosa és que em posen molt els videos de bdsm de les pàgines porno, i sempre en miro d'aquests. Bàsicament, les meves fantasies sexuals es basen en mazmorres, que em lliguin i coses així, nose perque pero em posa molt. El problema es que em vaig intentar posar dits i tal i tocar-me el clitoris pero no em funciona massa bé, el que si que em funciona que ho he llegit per internet es, amb un raspall de dents elèctric, estimular-te la part de la vagina i el clitoris. Això si que em posa però quan porto com 1 minut i mig o 2 sento una sensació com de dolor però que em senta bé que em fa que no pugui continuar. És a dir, no es dolor ben bé, son com escalofrios i pressió en la part del clitoris que, si estic aguantant el raspall, no em permet continuar. Pero en canvi, em van aconsellar d'aguantarmel amb algun tipus d'ajuda externa, sense neccessariament aguantar-lo, i així ho vaig fer, es a dir, m'estimulava el clitoris i em vaig fer la idea de com si tingues les mans lligades, de tal manera que no me'l podia treure. I tot va anar bé però es va soltar.
La cosa és que tinc ganes d'arribar a l'orgasme o de sentir plaer per almenys més de dos minuts, però nose com fer-ho, ja que també he intentat l'estimulació dels mugrons. L'altra cosa és que aquest "dolor" que sento, que no solament amb el raspall electric, sino que també com amb els xorros de l'aigua de la dutxa, sé que es normal tot i que em penso, si és normal i tothom ho sent, com és que jo no puc? Perquè hi ha com molts videos i persones que diuen o es veu que no passe res i jo soc incapaç. I per últim em crea un malestar no saber quan s'arriba al orgasme i quina és la sensació que és té, és a dir, sé que segurament no he arribat pero com saps quan realment hi arribes?
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és una sensació molt personal i subjectiva, generalment les dones la descriuen com una sensació de molt plaer, on poden sentir tensió i relaxació muscular, contraccions en la musculatura pèlvica, i moltíssims altres signes que les fan determinar que han arribat al seu orgasme.
La sensació dolor/no dolor que sents, és possible que sigui l'indicador que t'estàs acostant a l'orgasme, una indicació seria que en aquell moment canviïs la forma d'estimulació, més suau, més ràpid, més lent, amb més pressió, com donant "toques", etc...
T'adjuntem un video que explica diferents maneres d'estimulació genital però el principal és que et coneguis, que puguis mirar-te com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, i després exploris a nivell tàctil, conectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, és a dir, fer-ho amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no, etc...
Adjuntar vídeo:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas