Es la regla?
Hola, estic molt espantada perque quant em masturbo les dues ultimes vegades que ho he fet m'ha sortit sang despres. La primera vegada vaig pensar que potser era que m'estava apunt de venir la regla, perque tambe tinc dolor a la panxa pero no m'ha vingut. Em surt sang durant un rato i despres ja esta. Nose que ha passat perque no he fet cap cosa extranya, pero es normal que em surti sang de la vulva al masturbarme? Moltes gracies per la feina que estan fent, a vegades ens fa vergonya preguntar aquestes coses a gent que coneixem.
Laura Centellas

Hola,
No sabem si has mantingut relacions sexuals amb penetració amb algú, si tens himen (i quin tipus d'himen és), o si et passa quan introdueixes els dits dins la vagina o quan t'estimules de forma externa.
Hi ha alguna infecció de transmissió sexual que pot donar aquesta simptomatologia, però no sabem si has mantingut relacions sexuals de risc. També pot ser que  tinguis alguna petita ferida o que si tens l'himen intacte, amb la masturbació l'estiguis fracturant una mica.
Com veus hi ha molts factors que poden fer que sagnis. Per aquest motiu, el més recomanable és que ho consultis amb la llevadora o ginecòloga de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària (truca abans d'anar-hi per un tema de salut pública amb la COVID).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas