ereccions involuntàries
Tinc dubtes, Com podria controlar les meves ereccions involuntàries tinc massa en qualsevol moment frec amb els pantalons i el penis, veure a una noia una mica destapada a la tele o Internet o que em toqui alguna noia és el més habitual he de sentir vergonya quan em veuen les noies? La meva mare em veu erecte diverses vegades que podria fer en aquestes situacions
Laura Centellas

Hola,
Les ereccions són involuntàries i per aquest motiu no es poden controlar. Una erecció no és res dolent, les ereccions es tenen com a resposta a una estimulació eròtica o com a resposta a una situació que ens resulta divertida, agradable, etc...
Possiblement si parles amb els teus amics, et poden donar alguna idea de què fan ells quan els hi passa, com dissimulen una erecció quan volen dissimular-la.
Tenim massa associat que una erecció significa que hi ha desig o excitació sexual, com si fos una fòrmula "erecció=sexe" i a vegades no significa això... un exemple molt comú és l'erecció amb la que molts nois/homes es desperten al matí, no hi ha hagut estimulació eròtica prèvia, no hi ha excitació sexual, però hi ha erecció.
Per tant, calma i naturalitat ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas