Crec que tinc el TOC
Crec que tinc el TOC (trastorn obsessiu compulsiu). Fa unes hores jo estava mirant el tik tok, quan de sobte me trobat un video que deia: si t'agraden les següents imatges, tens el TOC. Les imatges m'han agradat, però jo no tenia ni idea de que era el TOC. Segurament no hauria de creurem aquestes coses, però tinc un altre motiu. He buscat informació sobre el transtorn i m'he adonat de que hem passava el que deia. Per exemple que els símptomes que diu a mi hem passen. Necessito que hem digueu que fer. Això només ho sap la meva millor amiga i jo. Li hauria de dir a la meva família, però tinc els pares separats i no els hi vull portar més maldecaps. Segurament és pensaran que són tonteries meves i no em prendran enserio. Tb estic molt preocupada per el TOC. Potser no és tant greu, ho potser si, però quan ho he sapigut m'ha fet un salt al cor. Fa uns dies em vaig posar trista per una cosa, estava plorant i em costava molt respirar. No sé que fer!!!! Necessito la vostra ajuda!!! 🙏😭😫
Laura Centellas

Hola!
Aquests testos que volten per internet amb les imatges "perfectes" per detectar el TOC són fail! el Toc és un trastorn greu i necessita tractament psicològic. Sovint implica que la persona no pot fer el seu dia a dia perquè l'angoixa i els comportaments compulsius li impedeixen. Així que, segurament no és el teu cas.
Tot i així, és possible que hagis tingut algun moment angoixa o la sensació que et costa respirar. Quan estem plorant molt intensament a vegades ens quedem sense aire o amb la sensació que no respirem prou bé. Tot i així, si veus que aquesta sensació continua, parla-ho amb la teva família i demana'ls ajuda. O escriu-nos a nosaltres un altre cop.
Nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas