Amistats complicades
Hola ! Com esteu?
El meu problema és que des de petita només havia tingut una amiga i jo estava bastant bé, però els meus professors volien que ampliés el meu cercle social, així que quan vaig arribar a la eso vaig decidir fer una altre amiga, llavors ara som un grup de tres. Però el problema es q amb l’amiga de la infancia no li sembla gaire bé que hagi fet un altre amiga, llavors m’obliga a fer coses que jo no vull fer, com per exemple si publico una foto q surto amb l’altre amiga i ella no surt, em fa despenjarla i com aquesta moltes altres situacions. Que hauria de fer ?
Gràcies per la vostre feina!
Laura Centellas

Hola!!
Ostres! Doncs si la teva amiga de la infància t'obliga a fer coses que no vols fer... De debò creus que és una amistat gaire sana?
Potser els professors/es també et volien donar un missatge dient que ampliessis el teu cercle social, no trobes?
És important tenir amistats de diferents tipus, de diferents entorns i amb qui puguis parlar de diferents temes. Centrar-ho tot en una sola persona no acaba de ser una bona idea. Potser aquesta amiga t'està demanant una "exclusivitat" en la relació que fa que t'aïllis de les altres persones, no trobes?
Intenta valorar amb qui et sents més còmode per ser tal com ets
La Laura Centellas