No puc més.
Hola!
Aquests dies de confinament em trobo més que malament. Tinc ansietat i no sé com suportar estar a casa, i també amb la meva família, hi ha una relació del tot agradable... diguem que no és del tot bé entre nosaltres. No tinc ganes de fer res, ni estudiar, ni divertir-me... I no sé què fer, estic quasi desesperada.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, et demanem que et descarreguis l'app de Gestió Emocional que t'enllacem:
Aquí hi trobaràs estratègies per gestionar una mica l'ansietat: tècniques de respiració, de meditació i també de relaxació. És important conèixer la nostra situació emocional per poder-hi trobar solucions.
Per altra banda, pel que fa a la relació familiar, potser us haureu d'asseure i que cadascú exposi alguna cosa que li molesti molt, d'aquesta manera podeu redactar un "contracte familiar" on tothom assumeixi la seva responsabilitat de complir-lo pel bé de la convivència.
I relacionat amb aquesta sensació de falta de motivació, intenta posar-te petits reptes, no vulguis portar-ho tot al dia de cop, fes alguna feineta fàcil i mica en mica aniràs trobant la motivació (també tindràs dies xof, i no passa res, d'acord?)
Una abraçada!
La Laura Centellas