Odïo la uni de manera telemàtica
Porto dies pensan sobre si realmen val la pena continuar a la carrera abans anava a classe i sentia passió per el que feia m’encantava però tots els treballs les maleides tascas les odïo per si fos poc tinc tdah i dislèxia les tasques trigo el doble que les meves companyes i quan acabo amb una no tinc temps llire per fer res més pk en començo una de nova sento que la meva vida es vasa en fer la feina que m’envien i en el temps lliure estar a casa soportan a tota la falília que no son pocs ja no tinc intimitat no puc relexionar sempre hi ha crits no em puc consentrar nse si realment vull seguir amb aquesta carrera perque de veritat que em consumenix la vida aquets dies sembla que sigui algo puntual però ja fa setmanes que ho penso i que veig que els professors fan el mínim pk nosaltres fem el màxim em sento estafat i frustrat tot és una merda
Laura Centellas

Hola!
És possible que sentis que reps més demandes de les que pots afrontar. Quan estem en situació de crisi o d'estrès sostingut, és natural sentir que no pots arribar a tot el que demanen...
Potser aquest no és un bon moment per decidir si continuar amb la carrera o no, ja que hi ha massa factors externs que estan influint en el teu dia a dia...
La nostra proposta és:
- Posa't reptes petits i obliga't a estones de descans. Si no arribes a tot, no passa res. És un semestre estrany i cal acceptar que no totes les personoes ho gestionem de la mateixa manera. Ens hem de permetre "fallar" i que no passa res.
- Prioritza les assignatures si sents que no pots arribar a totes. Selecciona'n dues o tres que vegis que pots assumir i ves a per elles. La resta les pots deixar per una altra convocatòria o bé quan hi torni a haver classes presencials.
Per últim, entenem la teva frustració però segurament el professorat també s'ha vist desbordat per la situació i està fent els ajustos en la mesura que poden (i saben). De fet, desconeixem la seva situació personal, oi? Per tant, millor que ho analitzem des de la serenitat, pensant que tothom s'està adaptant a la situació com pot.
No oblidis buscar-te espais d'oci i de companyia. Desconnectar una mica ajuda molt a tornar-se a connectar a la feina! Una abraçada!!
La Laura Centellas