Fluix marró?
el mes passat en lloc de regla vaig tenir fluix marró un parell de dies, i aquest mes m’ha com baixat la regla però més poc que d’avitual? pot ser que estigui embrassada? El meu novio em va penetrar un parell de vegades fa uns mesos sense condó
Laura Centellas

Hola,
La manera de saber-ho seria fent-te un test d'embaràs. Si tens sospites que podries estar-ho, millor sortir de dubtes.
Si no estàs embarassada, aquest sagnat fora de l'habitual pot ser per diferents motius. No sabem si generalment tens regles irregulars o no, si fa molt que tens la regla, si hi ha hagut algun canvi (pèrdua de pes important, anticoncepció hormonal, per exemple). El més recomanable seria, que quan es pugui, facis una revisió amb el ginecòleg o llevadora perquè pugui valorar si tot està correctament.
Per últim, recordar-vos que és important utilitzar el preservatiu correctament durant tota la relació sexual, d'aquesta manera us estalviareu molts mals de cap i podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma segura.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas