No m'entenc
Tinc 16 anys i només m'he liat amb 1 noi, més d'un cop però res més. No tinc clar i és poc, però bueno. La cosa és que a mi el tema sexual i tal sempre m'ha agradat, no crec qu pugui ser asexual, només m'he liat mai he fet res més. Però tinc un problema perquè no sé si és que sóc molt selectiva amb la gent o que, però no m'atrau gairebé ningú (jo no sóc guapa que diguem, normaleta). Però el que no entenc és que més d'un noi, m'ha dit que volia algo amb mi però, sempre hem passa el mateix (no me cunde que dic amb les amigues). En canvi, amb el únic noi que m'he liat em posava i segueix posant moltíssim i anava molt calenta quan ens liàvem. Sóc una tiquismiquis?
De totes formes per molt que m'agradi liar-me i tal, mai he fet res amb cap d'aquests nois que no m'agraden.
Em fa ràbia perquè en el fons desaprofito oportunitats. Sóc una rareta?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Pots estar tranquil·la perquè no ets gens "rareta" com dius. És lògic que si amb aquests nois que has tingut oportunitats, no t'agraden, no vulguis fer un pas més endavant. Això és ser coherent amb tu mateixa, i no deixar-se portar perquè toca fer-ho. Per tant, no estàs desaprofitant oportunitats!
És important que només fem allò que realment vulguem fer, amb qui nosaltres vulguem i en el moment que ens sentim preparades per fer-ho. Quan passarà això? Doncs tu mateixa ho notaràs, ho sabràs detectar. No pateixis, perquè tard o d'hora arribarà el teu moment i la persona amb la qual sentis prou confiança per llançar-te i descobrir més sobre la teva sexualitat compartida.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas