No sé si la meva vagina és normal
Des de fa temps crec que tinc a la vagina grans de forcyde (o alguna cosa així), és una cosa que crec que és normal però hem sento insegura ja que no sé el % de persones que ho tenen, ni si la persona amb qui estigui ho notarà. Si és dolent m'agradaria saber si després del confinament hauria d'anar al dermatòleg o ginecòleg o algo.
En definitiva aquest és un punt i no sé si és molt normal o no, i hem proboca un cert agobio.
I després també m'agradaria saber si és normal tenir els llavis inferiors (els interns) un més gran que l'altre i és més fosc.
Pregunto tot això ja que no tinc molt clar si tot això és normal o no, i a vegades penso que tinc un xixi horrible perquè si ho barrejes tot... Encara no he tingut relacions sexuals però hem fa vergonya pensar que podria passar... perquè pensarà uf que lleig.
Merci, crec que feu una feina magnífica.
Laura Centellas

Hola,
El més recomanable seria que ho valorés un especialista, ja sigui el ginecòleg/a o un dermatòleg. Deduïm que el diagnòstic l'has fet tu mateixa buscant per internet, però millor que sigui un/a professional qui ho faci.
Pel que fa als teus llavis vaginals, hem de tenir present que cada vulva és diferent, sovint el que ens passa és que no tenim referent de vulves "normals" i no tenim amb qui comparar per saber si la nostra ho és o no, i d'aquí que ens pugui fer vergonya ensenyar-la en context de sexualitat compartida.
Fixa't que hi ha tantes vulves com dones en el món: n'hi ha que tenen els llavis menors que sobresurten, d'altres que els tenen asimètrics, d'altres amagats, de diferents colors, textures i llargades... totes les vulves són boniques i és important que acceptis la teva i la miris amb uns altres ulls.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas