Relació "amagada"
Bon vespre! Porto gairebé 6 mesos amb la meva parella en una relació a distància, i teníem previst coneixe'ns en persona aquest estiu. El problema és que a ella li està costant molt dir als seus pares que té novio, i ja portem amb això uns quants mesos. Fa unes setmanes es va posar una espècie de data límit per dir-ho, i no ho va poder fer. Em preocupa bastant que pugui arribar un moment en que se senti col·lapsada per aquesta situació, i tot i que intento donar-li tot el suport que puc, de vegades penso que potser no hi trobem solució abans que això passi. M'agradaria trobar la manera de saltar aquest obstacle, ja que sento molta impotència sabent que ho passa malament i em fan por els possibles escenaris de futur.
Laura Centellas

Hola!
I si, tenint en compte la situació de confinament, deixeu una mica el tema de dir-ho als seus pares?
És a dir, amb el confinament, les relacions familiars poden ser una mica més tenses, i segurament per la teva parella li és més difícil explicar-los una notícia tant important.
Així que, si no voleu que la vostra relació quedi afectada, potser hauríeu de deixar una mica aquest tema, continuar amb les vostres trobades virtuals, fent-vos costat, divertint-vos junts i estimant-vos.
Ella ja prendrà la decisió d'explicar-ho quan estigui tranquil·la i més segura, i ara mateix no és l'escenari més adequat, no trobes?
La Laura Centellas