No hem corro
Bones, fa molts anys que hem masturbo pero nomes he arribat a l’orgasme amb la dutxa, no se com fer-ho per arribar a l’orgasme fent-me dits o amb el clitoris.
Tinc novio desde fa més d’un any i mai he arribat a l’orgasme amb ell. Ens estem preocupant perquè a jo m’encanta tot el que hem fa però mai acab i no es per falta de temps d’estulació. Ell sap tot el que m’agrada i tenim molt bona comunicació. Quan tenim relacions tambè son perfectes però tampoc arribo a l’orgastem.
Hem podeu donar algun consell? M’estic desesperant, m’he informat per internet però ns que puc fer.
Laura Centellas

Hola,
L'estimulació a la dutxa pot ser molt intensa, a una pressió determinada i sense parar, si acostumem al cos a aquest tipus d'estimulació després és possible que ens sembli que no sentim res perquè res pot ser igual que l'estimulació a la que estem "acostumades".
Per tant, t'animem a conèixer-te com si fos des de 0, poc a poc, sense jutjar si sents molt o poc, pitjor o millor, gaudint de cada caricia i estimulant alhora el cervell amb els pensaments.
T'adjuntem un vídeo per a que puguis explorar de diferents formes la zona del clítoris (adjuntar vídeo:
BOJWa8takY)
I abans de tot, t'animem primerament a mirar-te amb un mirall la zona dels genitals, ubica bé cada zona. Tenir un mapa mental de com és la nostra vulva és bàsic.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas