Pensaments
Ara que estem en confinament, he tingut molt temps per pensar amb la meva situació. Fa temps vaig sortir amb un noi durant mes de un any, i finalment ell em va deixar, sense especificar el perque, tan sols diguent que s'havia apagat la flama.
Encara que jo penses que no estava massa enamorada de ell, em vaig sentir fatal, quan em va deixar. No hi havia dia que no penses amb ell, i nomes les coses bones de la relacio, encara que ni havien moltes de dolentes. Se que aixo ho fa el cervell com a metode de defensa pero tot i aixi em costa pensar amb les coses dolentes. A partir de el trencament em vaig començar a formar aquesta idea de ell, que se que no existeix. Mesos despres pero, vaig coneixre un altre noi, i em va fer molta ilusio, encara que seguis pensant amb l'ex, el temps va anar passant i avui en dia portem mes de dos anys, ell em tracta molt be, i la seva familia tambe, m'ajuda molt tant a la escola com en tot. La meva familia l'adora. El cas es que se que no el puc ni podre estimar com ho fa ell, i com ho faig jo al meu ex. El problema tambe es va agreujar quan en una festa el meu ex em va començar a tirar la canya, sutilmanet, anant acarinciant me pero jo no feia res. S'ha de dir que ell anava un xic begut. Desde aquell dia no vaig parar de pensar amb ell, i amb el que significaba aquella nit encara que no va passar res. Jo tenia suposat que jo a ell no li agradava gens, i em va suptar.
Crec que el que tinc x el meu ex es ganes de tonarli el que em va fer, ganes de enamorarlo un altre cop i despres deixarlo, i aixo no ho puc fer si estic amb el meu novio. No se que fer ajudaaaa
Laura Centellas

Hola!
El que expliques descriu perfectament un dels elements tòxics de les relacions de parella: la no acceptació de la ruptura i les ganes de la venjança.
Quan la nostra parella decideix tallar la relació, pot aparèixer un sentiment de ràbia i de venjança, que fa que no poguem desvincular-nos emocionalment d'aquesta persona.
Crec que estàs en un punt on has de prendre una decisió:
- Seguir enganxada al teu ex. Seguir-li el rotllo, liar-vos i després deixar-lo per tal que ell "senti el mateix que tu"... però desprès què? com estaràs tu? Et sentiràs vençadora?
- Decidir oblidar el teu ex. Prendre la decisió que la història amb el teu ex es va acabar. Trobar els teus motius per tancar aquesta etapa i desenganxar-te d'una vegada d'aquesta història.
Si no et desenganxes, si no decideixes voluntàriament deixar aquesta relació amb el teu ex, et serà difícil estar bé amb la teva parella actual. És com si tu encara estiguessis en aquella relació, com si tu no l'haguessis deixat mai. Amb el temps s'ha de prendre la decisió d'abandonar-la també.
Tu mateixa, pren la decisió que t'ajudi a estar millor en un futur. Pren-te el temps que necessitis ;)
La Laura Centellas