no el suporten
La meva familia no suporta que estigui amb el meu novio, no els agrada, diuen que el deixi, pero crec que m'he enamorat i no soc capaç de deixar-lo el cas esque no se que fer, si satisfer a la meva familia i quedarme malament o ferme feliç i que em mirin malament, em podeu aconsellar?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és una situació complicada!! Et diría que convindria escoltar el que tu vols i el que et convé de veritat!! És important valor aquestes dues coses!! Entenc que estiguis enamorada i és difícil a vegades distanciar-te i observar com està la relació, com és l'altre, etc. I mirar si et compensa aquesta situació que sents de confusió i de desequil.libri a casa i amb ell. Pren la decisió pensant en tu, més dels desitjos que tinguis i de els ganes de fer la teva, escolta el que vols realment tu!!! el qeu et convingui i el que et farà ser realment feliç!!! Quan siguis tu la que prenguis aquesta decisió, hauràs d'assumir els conseqüències, vagin com vagin!! Almenys hauràs escollit tu!! No pateixis més del compte, si obserces amb sinceritat trobaràs la resposta! Eli Aulet www.interpersonal.cat