Nerviis
Holaa! Be ja fa bastant q estic amb la meva parella, en queden un parell de mesos per fer un any. Jo soc la única q te experiencia en tot aquest tema del sexe ja que no soc verge pero ell si. Sempre tenim els tipics moments de calenton y ens toquem lun a l'altre pero fa temps em va dir q ho volia fer i ho hem intentat un parell de vegades pero pobret es posa molt nervios y no aconseguim que entri i a mi aixo em deixa amb les ganes i a ell el frustra molt. La meva pregunta es com faig que estigui mes relaxar? Ell ja es conscient i ja ho hem parlar pero ns que puc fer jo o quin consell donarli🤷🏻‍♀️
Laura Centellas

Hola,
La pressió i els nervis juguen males passades i és possible que afecti a la seva erecció, per això és possible que no entri.
És important que no us focalitzeu en la penetració, ja arribarà, l'important per a poder relaxar és que es connecti amb el plaer, amb el passar-ho bé i no amb el "he de complir", "he de tenir una màxima erecció per a la penetració" perquè aleshores, el que passarà és que augmentarà la pressió i estarà en tensió, més que connectant amb la diversió i el gaudir de la situació.
Connecteu amb el plaer i el passar-ho bé, quan això passi i la penetració no sigui la finalitat, l'erecció es podrà mantenir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas