dits
Quan em faig dits només me n'entra un. Algun cop mhi han capigut els dos pero em feia molt mal i no és que no estigués relaxada, simplement el forat era com massa petit. Moltissimes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Amb l'excitació la nostra vagina canvia, permetent la penetració de forma més fàcil, ja sigui d'un dit, del penis o una joguina sexual. Estaves relaxada i excitada? A vegades no som conscients i estem una mica més tenses i la musculatura vaginal també es tensa provocant que la penetració sigui complicada o dolorosa.
Intenta gaudir de la masturbació sense estar pendent de quants dits entren o no dins de la teva vagina, prova d'acaronar-te la zona del clítoris, d'anar descobrint a poc a poc la teva sexualitat, i veuràs que així el teu cos anirà relaxant-se.
Si tot i així tens dificultats amb la penetració, et recomanem que ho consultis amb el ginecòleg o la llevadora perquè puguin valorar-ho i comprovar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas