problema amb uan amiga
hola elena! Tinc un problema molt greu, soc noi i tinc una amiga que, sent sincer, no es la tia mes bona del mon, es mes aviat grasoneta pero som molt amics, fa uns dies em va pasar una foto que s'havia tallat el braç expressament, per la part superior, no se si reaccionar malament del pal enfadarme amb ella, o tot el contrari, que he de fer? moltes gracies!
InterPersonal

Hola Joan! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que la teva amiga deu estar passant per un moment molt complicat. Maltractar-se a un mateix és molt dur!!! Et diria que tot i que s'enten que puguis estar enfadat, enten darrera de tot el malestar tan gran té perquè hagi de fer això. Expressa-li la teva preocupació i digua-li que no és just que es faci això a ella mateixa i que necessita ajuda. Digua-li que ltu l'escoltaràs, però qeu ah de parlar amb algun adult de confiança per a què la puguin ajudar a sentir-se millor en sí mateixa, en veure que ha de sentir-se una persona important i a aprendre a gestionar les situacions de maneres sanes. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat