CONFUS EN EL MEU AMOR
Bones hem poso en contacte amb vosaltres per si hem podeu aconsellar sobre el que m'ha passat. Soc un noi que porta des de fa 4 anys i pico parlant amb una noia, en el qual durant tots aquests anys ens anavem veient i tot pero mai sense passar res de res. Al principi erem amics ens ajudavem en deures i tot i quan varem acabar les calsses junts i que cadascu ha estudiat coses diferents ha sigut quan l'amistat que teniem d'amics s'ha anat canviant cap a una amistat mes tancada en el qual ens veiem parlavem molt mes i ens explicavem coses que fins ara no en parlavem aixo ha fet que tinguem molta mes proximitat i nose si perque crec que me confiat i també en tenia ganes perque nomes pensava en ella, li he demanat si volia sortir amb mi, diguem jo ja li vaig dir que ho podiam provar si no es veia conveçuda ho podiam deixar.
Pero no ha anat com hem pensava ella ma dit que no esta preparada, jo en part l'entenc perque cap dels dos hem tingut cap relació amb ningu i fins i tot hem va costar a mi fer el pas i crec que a ella també per por no ha volgut fer el pas. Nose hem podeu ajudar vosaltres creieu que me precipitat, que soc un caradura, puc tenir esperances que mes endavant ho pugui tornar a provar o aixo ja es inviable. Estic molt confus i dies com avui de sant Jordi no ajuden gaire.
Ajudeume plis!!! Moltes gràcies us llegeixo cada dia sou molt encantadors, i ajudeu molt en les noticies i curiositats que aneu penjant diariament, tot i que en aquests moments algunes curiositats no m'ajuden en dies de baixon.
Bon dia de st Jordi
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!!
Nosaltres no podem endevinar els seus sentiments ni tampoc el motiu pel quan t'ha dit que no estava preparada. L'únic que podem fer és dir-te que acceptis el que ella et diu.
No sabem si més endavant ella voldrà tenir una relació amb tu, però de moment no la vol tenir. Hauràs d'acceptar-ho (encara que faci mal).
I ara et toca decidir què pots fer tu:
- Posar una mica de distància per poder-la oblidar.
- Continuar la vostra amistat i patir en silenci.
Ens sap greu ser tant directes, però és important que els nostres propis sentiments (l'amor que sents cap a ella) no et faci perdre l'objectivitat (les senyals que t'ha enviat dient que no vol una relació amb tu ara mateix).
Ara has d'escollir què fer amb aquesta informació...
La Laura Centellas