Adolescència
Hola! Aquest any faré 18 anys, i mai he tingut parella, ni m’he liat amb ningú ni he tingut mai res amb ningú. Tinc molt clar que l’edat no és important, i que el que realment importa és que ho facis quan tu ho vulguis fer, el problema és que jo tinc ganes de tenir parella, de fer-me el meu primer petó, però sempre que m’agradat algú, no ha sigut recíproc. Soc de les persones que quan tinc interés en algú li faig saber, ja que jo sempre dic que “millor intentar-ho i que surti malament a ni intentar-ho”, però també estic cansada de que sempre em surti malament.
Soc una persona molt tímida, mai he surtit de festa, ja que tinc molts pocs amics, i aquests pocs amics que tinc, tenen més amics i sempre surten de festa amb aquests amics, amb els que jo no hi tinc relació, faig esport a un club, el qual m’encanta i disfruto molt fent, però per culpa de la meva timidesa, sento que amb les meves companyes d’equip simplement som companyes d’equip i ja està.
Sento que no sé relacionar-me amb la gent i que fins i tot al ser tan tímida la gent pensa que soc una borde i una aburrida o qualsevol així, quan realment és que soc molt tímida.
Soc una noia i m’agraden les noies, només ho saben els meus amics, i no sé com podria conèixer a noies homosexuals o bisexuals.
M’agradaria conèixer gent nova, però no sé com fer-ho.
A vegades em sento molt sola i sento que estic perdent l’adolescència.
A part, m’atrau molt una noia, ja fa més d’un any, que fa el mateix esport que jo, però en un altre club al meu, així que només la veig a les competicions, i no sé perquè sento això per ella, perquè mai hem tingut una conversació de conèixer’ns, i ja ha arribat un punt, en el que crec que m’agrada la imatge que m’he creat d’ella al meu cap.
Li vaig escriure un missatge per la vostra secció de “7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?”, i d’aquesta manera és com va saber que tinc interés per ella, li vaig escriure per privat d’Instagram, però no em va seguir gaire la conversació, això va passar l’estiu passat.
El mes de març d’quest any, li vaig tornar a escriure per si li podia fer una entrevista per al meu TDR, a ella i a una de les seves companyes d’equip, ella al principi em va dir si li podia enviar les preguntes per l’Instagram, i amb la seva companya vam quedar la següent setmana, que ens veuriem en persona, ja que teniem competició, tot i que al final, la seva companya em va escriure, i em va dir que tan ella com la noia que m’atrau quedariem a la competició perquè els hi pogués fer l’entrevista, jo no sé si li feia vergonya estar un moment a soles amb mi, i per això em va dir si li podia enviar les preguntes per l’Instagram, o qué, perquè al final, com us he comentat, la seva companya em va dir que els hi podria fer l’entrevista a les dues en persona a la competició, però ella no em va dir res, sempre parlava amb la seva companya. Finalment la competició es va cancelar pel coronavirus, així que no els hi vaig poder fer l’entrevista.
D’aquí poc és l’aniversari d’aquesta noia, i havia pensat en felicitar-la per l’Instagram, ja que ens seguim, per fer l’últim intent amb ella, però no sé si realment el millor que puc fer és ja passar d’ella, o fer aquest últim intent. Vosaltres que m’aconselleu?
Moltes gràcies! Espero haver-me explicat bé!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Ens dius que ets tímida, però pel que fa a les persones que t'agraden, et llances!! i això és genial!
A veure, hi ha diferents temes:
- L'amor i el tenir parella. Està bé que en tinguis ganes, però també que siguis conscient d'amb quina persona et ve de gust i amb quina no. L'amor té aquesta punyeta... no sempre és recíproc, però quan ho és, és genial! Ja veuràs ;)
- Amistats. Si et de ve gust, quan acabi el confinament, pots demanar a les teves amistats si pots anar amb el seu grup. Per així ampliar una mica el teu cercle. La idea és que puguis tenir diferents grups amb els quals et sentis còmode per quedar i conèixer més gent. Així es va ampliant el cercle.
- La teva crush. Sembla que ja has insistit una mica en mostrar el teu interès per ella, no? Pots provar d'enviar-li la felicitació pel seu aniversari, però després serà moment de valorar si ella mostra el mateix interès en tu o no. Si veus que no et pregunta i no vol saber de tu... ja tindràs una resposta.
Una abraçada!
La Laura Centellas