organització de la vida
Bon día! Primer de tot gràcies per tots els consells!!
Des-de fa casi un any estic sortin amb un noi, es la meva primera relació i estem al mateix grup d’amics. Es veritat que al principi potser estàvem molt carinyosos i això a classe pero als mesos en ho van comentar i vam parar. Pensàvem que ja tot estava bé, que els nostres amics ja no estaven incomodes ni res pero a vaig faltar a clase una semana sencera y em van dir que van estar comentant que jo els estava deixant de costat i que no estava per ells sinó solament per ma meva parella. Jo em vaig sentir molt malament perquè des-de el minut 0 sempre he dit que no volia que passes això i crec que sempre he estat atenta De tothom. Després d’això sem va juntar l’estrès del batxillerat amb problemes familiars i tot junt va fer que fins i tot la meva parella digues estic allunyada d’ell. Llavors no se com fer-ho. Sobretot per la part dels meus amics. Ja vaig explicar el que em passava pero sembla que tot ho atribueixen a que es perquè estic en la relació amb aquest noi, quan obviament si per una part si, pero han sigut mes coses i no se com fer-ho perquè tothom estigui bé amb mi, jo sempre ho intento i sembla que no faig res. No puc quedar massa amb ells ja que estic tota la aemana fent altres coses i quan quedo potser els caps de setmana quedo aquest noi ja que es l’únic moment que tenim per estar sols a casa. En fi que no vull perdrel’s pero ja no se que fer perquè he parlat moltes vegades amb ells.
Bueno espero haver-me explicat. Moltíssimes gràcies espero que tot vagi bé. Petonets
Laura Centellas

Hola!
Sí, t'has explicat molt bé! Segurament la dificultat amb els teus amics i amigues té a veure amb la gestió del temps.
Quan no tenies parella, totes les estones lliures les passaves amb el grup, en canvi ara que tens parella, l'has de repartir entre la parella i els amics.
També és veritat que, generalment, quan comença una relació, tens tendència a dedicar més esforços (per tant, més temps) a la nova parella, deixant una mica de banda el grup d'amics.
Les amistats també han d'aprendre a gestionar aquesta enyorança. De fet, el que t'estan dient és que et troben a faltar.
Sigues honesta amb les teves amistats. Explica'ls la situació i intenteu buscar un espai protegit per quedar tots junts. Com si fos totalment sagrat! Veuràs que si tots assumiu aquest compromís, l'amistat s'enfortirà i també entendran que puguis distribuir el teu temps amb altres persones.
Una abraçada!
La Laura Centellas