Crec que estic en una relació tòxica
Hola. Escric aquí no només per mi, sino perque m’agradaria que si alguna noia li esta passant alguna cosa semblant, que llegeixi això y li serveixi. Tinc una relacio de fa una mica mes de 6 mesos, però em sento molt malament i confosa perque bueno entre nosaltres em deixat de fer coses que els dos estavem d’acord perque de fet eren cosas que si les feiem tenint parella, era faltar-nos el respecte. Fins aquí tot bé, però de vegades tinc la sensació que es ratlla perque pujo una foto en la qual no s’em veu res, pero diu que s’em marca.També quan surto una estona a parlar amb amigues, o a passar el dia amb elles i em diu: has estat tot el dia fora... no m’has parlat en tot el dia, o un altre cas seria, ten vas?jo...no em parlaras en tot el dia. També quan vull fer alguna cosa esteticament parlant, com canviar-me el color del cabell, si no li agrada m’ho diu despectivament: Enserio et farás aixo?, Quines merdes et fas!,...Fins i tot m’ha dit que si m’ho faig i li deixo d’atrau-re fisicament ho haurem de deixar. Per ultim..He deixat de fumar perque a ell no li agrada.Aixo no ho considero tan greu, però esque de vegades doncs baixen amigues meves i em diuen: ei,vols un tir? I jo els hi dic que no, que ja no fumo, quan en realitat si que vull. Necessito ajuda
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per compartir-ho! Les experiències de les altres persones a vegades ens ajuden a reflexionar sobre la nostra pròpia vida.
Tu mateixa dius que aquesta relació et provoca malestar i descrius una sèrie de conductes on la teva parella no accepta les teves amistats, et critica i et fa sentir malament per la teva manera de vestir, et recrimina que no estàs pendent d'ell les 24h del dia, fins i tot t'amenaça de trencar la relació si prens una decisió sobre el teu cos que a ell no li agradi.
I davant totes aquestes situacions, quina és la teva resposta?
Per molt que una persona ens pugui atraure, si no ens deixa ser tal com som.... no és una persona beneficiosa per nosaltres, no trobes? Les parelles, les amistats i la família ens accepten i ens estimen per com som. Per tant, potser t'hauràs de plantejar si aquesta relació t'aporta benestar o més aviat malestar...
Una abraçada!
La Laura Centellas