No estic bé
Fa bastants dies que no hem sento bé amb mi mateixa. No tinc ganes de fer res ni de parlar amb ningú, només vull estar sola a la meva habitació, plorar i mirarà el mòbil. No hem sento bé en el sentit de la meva personalitat, és com si no m'agrades com sóc. He parlat d'això amb la meva millor amiga i diu que ho haig d'explicar a algú però no hem sento capaç. Nesecito ajuda, que puc fer per sentir-me millor k que aquesta situació acabi?
Laura Centellas

Hola!
És natural que en alguns moments de la vida estiguem amb el focus cap endins per comprovar com som i per revisar-nos interiorment...
Tot i així, també és recomanable no entrar en el pessimisme absolut i poder mantenir certa objectivitat sobre allò que volem canviar. Per tant, aniria bé que fessis una petita llista de les teves qualitats, i que un cop a la setmana intentis afegir-ne una o dues més. A vegades ens costa veure aspectes positius de nosaltres mateixes i és important aprendre a tirar-se floretes.
Si necessites parlar-ne amb algú, fes-ho, veuràs com la reacció és molt millor al que t'imagines!
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí...
La Laura Centellas