Soc gairebé plana
Molt bon dia,
Tinc 15 anys, i no tinc molt poc pit. Estic una mica asustada perquè soc la única persona que conec que no tingui pit a aquesta edat. La veritat es que no soc completament plana pero quan em poso una samarreta o vestit no es veu cap mena de curva. No se si això es pot arreglar o si em creixeran més en el futur, perquè no puc comprar-me la roba que m’agrada ja que fa la forma del pit i es queda buida.
He buscat per Internet i diuen que es normal si encara no et venia la regla, el cas es que a mi em va vindre ja fa més de tres anys!
Hi ha alguna solució com exercisis, pastilles d’hormones o qualsevol altre remei?
Abans no tenia complexe però ja que estic mes gran em preocupa una mica.
Gràcies per llegir la meva consulta, ens ajudeu molt a tots!
Laura Centellas

Hola,
Cada cos és diferent i cada un segueix el seu ritme de desenvolupament. Tens 15 anys i encara estàs en etapa de creixement. No podem assegurar-te que els teus pits creixin més, però és important que aprenguis a estimar el teu cos tal com és des de ja. Busca aquelles peces de roba que millor et quedin pel pit que tens i que et facin sentir a gust.
A partir dels 18 anys, tens l'opció de la cirurgia estètica i pots fer-te un augment de pit. Aquesta opció és molt personal i s'ha de valorar bé què implica.
De moment t'animem a mirar-te d'una altra manera, des del respecte i amb acceptació al cos i els pits que tens.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas