Relació complicada
Tinc un problema amb el meu novio... i es que tenim una relació una mica complicada, estem molt be pero hi han bastantes vegades que discutim i per mi es normal d’una relació.EL problema es que ell espera que sigui una persona cariñosa amb ell y tot aixo pero no ho soc i em costa molt,sento com que son nyonyes y fa vergonya no se... apart he descobert fa poc que tinc molt poca autoestima i crec que es un problema si tinc parella,sobretot fa poc m’havia demanat per tenir relacions sexuals li vaig aceptar pero ns si dirli que la religió que practico i estic no permet tenir relacions sexuals
abans de cara-me no se que fer siusplau necessito ajuda,gracies.
Laura Centellas

Hola!
Discutir-se i no estar d'acord en alguns aspectes, és natural en una relació amb qualsevol persona. L'important és saber-ne parlar i poder arribar a acords que no empitjorin la relació.
Tot i així, potser t'hauries de plantejar aquesta demanda que et fa la teva parella:
- realment no ets carinyosa. Si és així, potser hauràs de valorar si amb aquesta persona us podeu donar tota l'atenció que necessiteu l'un de l'altra.
- ets carinyosa però et costa demostrar-ho. Si és un problema de timidesa o falta de confiança hauràs d'intentar treballar-ho i demanar ajuda a la teva parella o la teva família per naturalitzar les mostres d'afecte.
Llavors, pel que fa a les relacions sexuals, la pregunta és: et ve de gust? ets sents confiada i amb ganes per estar amb ell? Una relació sexual es pot parar en qualsevol moment si un dels dos membres no està còmode i no li ve de gust. Així que, per molt que t'hagis "compromès" a tenir-hi relacions, si no et ve de gust, no ho facis. La teva parella ho hauria de respectar.
Finalment, en la teva consulta veiem que aquesta relació et genera alguns dubtes... així que t'animem a revisar-la i poder valorar si t'aporta benestar...
Una abraçada!
La Laura Centellas